Re: FUJITSU&SIEMENS LITELINE 450Mhz

Autor: ::: Solana ::: <solanasun_NO_SPAM__at_hotmail.com>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 13:37:38 MET DST

"Rafał Brzoskwinia" <brzosk@poczta.onet.pl> skrev i meddelandet
news:cc8pfj$s38$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
zl).

> To przez 3 lata bylas szczesliwa uzytkowniczka tego laptopa:-)

Ale teraz nie jestem szczesliwa... Jesli jeszcze daloby sie go naprawic za
ludzkie pieniadze...

> Zapytaj o opinie osob ktore uzywaja niemarkowego sprzetu typu CA, Aristo,
> Portocom, Eurocom i inne wynalazki

Noo, prawda jest, ze ow Siemens byl moim drugim laptopem... Pierwszy (IBM)
zostal wymieniony po wielokrotnych naprawach gwarancyjnych z powodu tej
samej wady (resetowal sie ).

> Wtedy zmienisz zdanie na temat swojego
> zepsutego juz notka:-)

Byc moze, ale faktem jest, ze dzis nie mam laptopa, najprawdopodobniej juz
wiecej go nie kupie (ciekawe ile wytrzymam w moim postanowieniu ;-), a jesli
juz kupie, to postaram sie, aby mial co najmniej 4-5 letnie ubezpieczenie.

magda