karta TV pixelView bt878

Autor: Pioneer <pioneer007_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 11:03:51 MET DST

mam problem z zainstalowaniem sterowników. Karta TV działała OK, tylko że
nie chciał mi działać pilot więc postanowiłem przeinstalować sterwniki
(windows xp) więc urzyłem do tego standartowego deinstalatora, który był
dostarczony wraz ze sterwonikami i od tej pory gdy próbuje zainstalować
jakiekolwiek sterowniki to karty zawsze się pojawia błąd podczas instalacji
urządzenia BtCap, WDM Video Capture, tzn. niby wszystko przebiega oki tylko
pod koniec instalacji pojawia się błąd "brak dostępu", (wszystko robie na
prawach admina) inne urządzenia z karty instalują się ok np. BtCap, WDM
Audio Capture zainstaluje się ok. Proszę o pomoc dość dużo czasu już
spędziłem na googlowaniu więc proszę mnie tam nie odsyłać. Pozdrawiam.