Re: Czyszczenie ("kasowanie danych") dysku twardego

Autor: EmilO <kam_at_pw.edu.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 09:56:36 MET DST

> a ja widzialem dyski zabezpieczone przed odzyskiem danych przez
wywiercenie
> dziury
> na wylot - ciekawe czy z tak uszkodzonego dysku daloby sie cos odczytac :)

... skoro w jednej sprawie spece odzyskali dane z dyskietki 5,25'' ktora
przeszla przez niszczarke do dokumentow ... (kroila na drobne paski) to i
moze cos z takiego dysku tez sie da wyciagnac - jak wyciagaja z pogietych,
przypalonych czy zatopionych ... (chyba 100% pewnosci daje rozkrecenie,
wyjecie talerzy i ich przetopienie w hucie ;))

Pozdrawiam