Re: ktora pasta termoprzewodzaca na procka lepsza ??

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 14:58:21 MET DST

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in
news:cc6e0u.q4.7@Hobby.od.18.lat:

> Tak srebrna, ale tylko z wyglądu i nie mająca nic wspólnego ze srebrem
> :)

TRUE TRUE

nawet byly jakies badania przeprowadzone o tych pseudo srebrnych pasach i
moze 1 na 10 miala jakas zawartosc.

ja mam zwykla paste termo przewodzaca na athlonie 1700+ @ 2100+ ( bo na
tyle mi pamieci pozwalaja narazie ) i mam max 38 stopni ( cooler spire
falcon rock + cooper shim )

wszystko rowniez zalezy od odpowiedniego posmarowania ( przynajmniej ja to
zauwazylem )