Re: Notbooki MAXDATA

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 12:34:07 MET DST

Użytkownik "MPiotrek" <pmat@xnet.one23.pl> napisał w wiadomości
news:capcnt$q4q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Samotnik" <samotnik@samotnia.eu.org> napisał w wiadomości

> Tylko co to znaczy markowy? Czy Maxdata to nie marka?
> Jakie jest Twoje kryterium markowości?
>
> Maxdata ma duży udział w sprzedaży na polskim rynku, sieć serwisową. Jest
> dosyć popularna marka w Niemczech (tam są składane). Czego Twoim zdaniem
> brakuje Maxdacie?
>
> Na początku ich działalności w Polsce miałem problemy z serwisem, ale w
tej
> chwili wszystko naprawiają sprawnie.
>
> Jeżeli chodzi o awaryjność to Toshiba jest liderem w naszej firmie - psuje
> [...]

Maxdata to padło - tania namiastka laptopa. Nadaje się conajwyzej jako
maszyna do pisania a i tak mozna z tym osiwieć
typowe mankamenty serii mbook
- częste zawieszenie sprzętu - prawdopodobnie wadliwa płyta główna
- kiepskie combo - łapie płyty co któryś raz
- pady karty sieciowej

mam do czynienia z kilkoma laptopami tej serii i wszystkie zachowują się tak
samo

pozrawiam
Paweł