gf mx440 i zwiechy

Autor: Krzysiek <akmes_at_kalisz.home.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 12:10:25 MET DST

Witam.

Mam taki oto problem.
Komp - płyta gł ECS L7VTA v1.0, proceak AMD 2.0 , 256MB RAM DDR 333, dysk
Seagate 20 GB
Win XP prof PL SP1.

Do tej pory smigałem na Riva TNT 2 :) i było wszystko ok (poza tym że
chodziło do dupy:) ) ostatnio wytargałem jakiego gf 4 mx440 i tu się zaczeły
problemy, otóż po uruchomieniu windy wszystko jest ok ale jak tylko odpale
jakąś gierke to po kilku chwilach (różnie to bywa) zawiesza się albo sama
gierka albo cały system (nieraz wyskakuje komu. C++ runtime error a nieraz
reset kompa). próbowałem prawie wszystkiego pół nocy na goglach i po tej
dawce wiedzy instalowałem:
najnowsze 4in1 VIA- nic nie dało
reset biosu płyty - j.w.
zabawa parametrami dotyczącymi AGP w biosie - j.w.
no i detonatorki do GF instalowałem po kolei 28.32 - 30.82 - 41.09 - no i
56.72 i ciągle to samo. Oczywiście w między czasie przeinstalowałem Xp i to
samo na czyściutkim.

Próbowałem też podgrywać rózne codec'i do (gdziesz przeczytałem że może
pomóc)

Czy ktoś wie co może być z tym padłem. dodam że wcześniej używałem tej karty
na innym kompie z WIn98 i było ok.

Proszę o jakąkolwiek sugestie.

Krzysiek