Re: Nagrywanie tańszych płytek DVD

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 06:42:23 MET DST

> NEC 2510A nagrywa DVD DL nawet bez zmiany firmware (tym różni się od 2500A)
A z mojego newsa to nie wynikało?
Może muszę napisać bardziej "łopatologicznie" :-)

Otóż chcę kupić jedną z nagrywarek 2-warstwowych (czyli nagrywających DL)
Lite-ON DVD +/- RW SOHW-832S
lub
NEC DVD +/- RW ND-2510A.
ponieważ różnica w cenie w stosunku do ich odpowiedników 1-warstwowych jest niewielka,
a te 1-warswowe wymagałyby zmiany firmware'u gdyby chciało się je zmienić na 2-warstwowe.

Nie wiem którą z tych w/w wybrać, a głównym kryterium jest dla mnie niezawodność w zapisywaniu
tańszych płytek. Stąd moja prośba do osób mających w tym względzie doświadczenie.

Myślę, że tę grupę czytają osoby, które wypalają płytki przy użyciu tych nagrywarek i mogłyby
podzielić się swoimi doświadczeniami.

Pozdrawiam
Adam