Re: American Army i Radeon9800

Autor: Piotrek <pisz123_at_pf.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 22:54:05 MET DST

Fri, 2 Jul 2004 03:36:20 +0200, na pl.comp.pecet napisałeś(aś):

> Moze ktos sie orientuje ile powinienem miec mniej wiecej klatek w American
> Army na athlonie 1.8xp 768ram radeon saphire 9800pro 256bit ? Wydaje mi sie
> co najmniej dziwne ze mam okolo 20 fps srednio a czesto o wiele mniej na
> takiej karcie. Z driverow probowalem najnowsze catalysty i omegi zarowno ze
> starszym opengl jak i z nowym. Na wszystkich ~20fps w AA i to ze wszystkimi
> detalami na ultra low lub powylaczanymi :/

Zależy od mapki... większość SF-ów to totalny szit... bez różnicy czy masz
R9100 czy R9800... Grałem w AA około roku na R9500Pro i wiem, że różnicy
między kartami kumpli z klanu np. R9800 czy R9100 praktycznie nie było...
szkoda taka fajna giera a tak zjebany engine... a i jeszcze jedno w 2.0 i
niżej było tak genialnie zrobione, że na ultra high miałeś tyle samo fps-ów
a czasem (na niektórych kartach często!) nawet więcej i to sporo więcej jak
na ultra low... zmiana rozdzielczości na wyższą też w bardzo znikomym
stopniu zmieniała płynność... jednym słowem pomysł i wiele rozwiązań w grze
super, wykonanie o kant dupy potłuc...