Jeżeli nie płyta to co?

Autor: Paweł <zubpion_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 17:23:37 MET DST

Wypowiedź Marka potwierdziła by moje smutne podejrzenia, ale PiXi zasiał
jakieś ziarenko nadzieii, to może rozwinie wątek i poda inne powody tego stanu
rzeczy? Nie jestem specem w tej dziedzinie, ale jeżeli nie płyta to co?
Karta graficzna nie, monitor nie, system nie, twardziel nie. Dodam, że monitor
LG ma niecały rok i nie jest zasilany przez zasilacz komputera, a podloączony
kablem zasilającym bezpośrednio do gniazdka. Dodam, że zasilacz FORTRON FSP300-
BT [12V] ma tylko jedno wejście prądowe bez wyjścia na kabel zasilający.
Sprawdziłem napięcia na zasilaczu (kupiłem używany) programem AIDA i mieścił
się w granicach dopuszczalnych napięć. Napięcia wprawdzie nie były idealne
nawet poniżej wartości optymalnej, ale nie rozkręcałem zasilacza i nie
regulowałem ich mimo, że miał taką możliwość z lenistwa i trochę z obawy, że
mogę coś zwyczajnie spieprzyć jeszcze gorzej. Chyba jednak poświęce się i
podłącze inną płyte pod ten zasilacz, a moją pod inny i zobacze, co z tego
wyniknie. Co jeszcze mogę zrobić, co sprawdzić? Jeżeli płyta jest uszkodzona,
to czy można ją jeszcze naprawić?
 Jeżeli nie to (nie mam za dużych funduszy) czy dokupywać płyte pod Pentium
III 800MHz na szynie 133MHz PGA/FC-PGA Socket 370, pamięć PC66/u mnie100/133
(32+64+128=224MB)SDRAM DIMM, czy może kupić nowszą płytę i tu pytanie jąką i
jaki procek do tego? Na Allegro widziałem płyte INTEL D850GB + procesot P4
1.3GHz BOX + 256MB (2x128) RIMM KINGSTON używaną za ok 400PLN Czy warto?
Może coś innego pod Altona albo Durona? Chce coś w miare stabilnego, za
niewygórowaną cene może być nienajnowszej generacji, ale minimum ciut lepszego
niż poprzedni sprzęcik, bo oprócz pracy filmik też by się przydało obejrzeć,
albo muzyczkę zapuścić, a z gierek już wyrosłem prawie;)
Pozdrawiam