Re: Jak czyscic wentylator?

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 16:58:04 MET DST

Dnia Fri, 2 Jul 2004 16:41:21 +0200, Yarroll <yarroll999@poczta.onet.pl>
napisał:

> Witam!
> Mam pytanie jak w temacie.
> Troche sie boje go rozbierac, - nasluchalem sie historii o kruszeniu
> rdzenia
> procka itp. horrorow :-((
>
> Pliz ratunku! Musze cos z tym zrobic, bo wentylator dziala jakos dziwnie:
> wydmuch jest jakis nierowny (jakby bokiem) i chyba przy zgarnianiu kurzu
> musialo troche sie tego dostac do srodka.

Wiesz, jak by chciał precyzyjnie się ustosunkować do Twojego pytania, to
aby wyczyścić wentylator to nie masz potrzeby ruszania radiatora, a tym
samym narażania procka na jakikolwiek szwank... Zazwyczaj ( zazwyczaj - bo
być moze są jakies inne rozwiązania - widziałem wentylator z radiatorem
założony na proca za pomocą takich sprytnych zaczepek - i wtedy trzaba
było to razem zdejmować - ale to było coś z Inteli, a tam to raczej nic
nie ukruszysz, wiec pewno piszesz o AMD - a czy tu takie rozwiązania
występują - nie wiem )wentylator jest przykrecony do radiatora czterema
śrubkami - wykręcasz, i jest Twój - a radiator z procem dalej bezpiecznie
sobie siedzi w slocie... można przu okazij, i wskazane by było, w takim
wypadku przedmuchać i ten radiator...

--
Jacek S. / Opera M2/7.50
ECS K7S5A/Athlon XP 2000+/512 MB DDR/GeForce5200FX