Re: ASROCK K7S8XE+

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 16:04:26 MET DST

> Jeżeli SIS będzie o 10 % mniej wydajny od NF2 z pamięcią dwukanałową, to
> ile (mniej więcej) będzie tracił do NF2 z jednym kanałem? (bo nawet jak
> kupię NForce2 to nie wyrobię się finansowo na kości w dualu).
Praca dwukanałowa daje zazwyczaj 2-3% przyspieszenia, czyli niewiele.
Czasami jest to więcej, ale cudów w dualu pod AMD nie ma co oczekiwać.
W sumie SIS będzie wolniejszy od NF2 o ~5-15% w zależności od
zastosowań.
Co do kupowania pamięci w dualu na AMD, to powiem tyle, że się nie
opłaca. Njlepiej kupić kostkę 512 MB (min. do gier) i ewentualnie
później można dokupić drugą. Nie ma co kupować specjalnych modułów do
pracy dwukanałowej, gdyż IMHO to strata kasy. U intela sprawa wygląda
inaczej.

> BTW: A Riva TNT2M64 to która wersja AGP?
AGP ver. 2.0. Raczej wersje 1.0 nie występowały, ale żeby się upewnić
odpal programik SisoftSandra (jeżeli karta potrafi chdzić w trybie
AGPx4 to jest to wersja 2.0)

> P.S. Długo już posiadasz tę płytę?
W sumie mam w chacie 3 kompy. Ten z SISem chodzi jakieś pół roku i nie
miałem żadnych problemów. Reszta sprzętu to GF2, D1000, 256Ram ...

> Pozdrawiam
>
> Bardziej

Pozdr. Marcin