Re: ASROCK K7S8XE+

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 15:08:02 MET DST

> Zastanawiam się nad kupnem płyty K7S8XE+ Asrocka, chciałbym się dowiedzieć
> czy warto, czy nie lepiej dołożyć 100zł i kupić prostego Abita/Epoxa z
> nForce ultra 400.
Jak masz kasę to dołóż. NF2 to lepsze płyty i mają zdecydowanie lepsze
możliwości OC.

> Jak z wydajnością, czy SIS 748 jest dużo słabszy od
> chipsetu NVidii, i czy miał ktoś jakieś problemy z tą płytą.
SIS748 będzie mniej wydajny od NF2 (pamięci w dualu) o ok. 10%.
Problemów z tą płytą nie napotkałem. Ale za taką kasę to i tak płyta
oferuje wysoką wydajność, chociaż do NF2 trochę jej brakuje. Jej
wydajność można porównać do KT400.

> Np. w manualu
> jest napisane, że nie można włożyć karty AGP 3,3V - o jakie karty graficzne
> chodzi? (ja mam GForce2MX400)
Chodzi tutaj o to że karty AGP ver. 1.0 nie można używać z tą płytą.
GF2 MX 400 to karta typu AGP ver. 2.0 więc problemów z nią nie będzie.

> Bardziej

Pozdr. Marcin