Re: [ot]jak uszkodzic dysk dla gwarancji ?

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 13:24:22 MET DST

Dnia Fri, 02 Jul 2004 11:41:30 +0200, Ziutek <Ziutek@poczta.wytnijto.onet>
napisał:

> Dlaczego od razu oszustem? Dlczego przestepstwa?
> Nie napisal , "chce uszkodzic dysk i oszukac serwis".
> Jest szansa ,ze po prostu chce wiedziec jak ludzie pomagaja dyskom zejsc
> szybciej ze swiata sprawnych urzadzen.

Kwestia zrozumienia...
Jak dla mnie to co napisał jest jednoznaczne z Twoim "chce uszkodzic dysk
i oszukac serwis".
Raczej nie było to pytanie retoryczne, i nie wiele miało wspólnego z
chęcią pozyskania wiedzy teoretycznej w tej materii. Oczywiście, to wcale
nie wykluczone - ale coś wątpie...
Takie praktyki powinne być (może są) ścigane w taki sam sposób jak
"wystawianie" aut na stłuczki w celu wyzyskania odszkodowań...
Nawiasem mówiąc tego typu "porad" już troche się przewineło na różnego
rodzaju grupach i forach - więc mógł poprostu troche poszukać - uzyskał by
odpowiedź na swoje pytanie, i nie na raził by się na takie potraktowanie
na grupie.

--
Jacek S. / Opera M2/7.50
ECS K7S5A/Athlon XP 2000+/512 MB DDR/GeForce5200FX