Re: Problem z M559 -Bios

Autor: Koma <jansk_at_pf.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 11:56:25 MET DST

Witam!
Generalnie zawsze sam staram się rozwiązac problem. Jezeli nie jestem w
stanie tego rozwiązać stosuję zasadę pytania o rozwiązanie danego problemu .
"Kto pyta nie błądzi "-stare mądre ludowe powiedzenie.Może ktos już
przerabiał ten temat i udzieli cennych wskazówek (po co wyważac otwarte
drzwi). To są praktyczne zasady pozwalające na zaoszczędzenie czasu przy
wyskakujących problemach.
Natomiast odsyłanie do linków , które zupełnie nie wnoszą nic do tematu jest
lekkim nieporozumieniem, bioracym się chyba z ogólnych zasad. Widocznie
kolega ma to tak zaprogramowane(1).
Nadmieniłem wczesniej "ale sprawa nie jest tak prosta jakby się wydawało".
Staram się nie używac żadnego żargonu związanego z daną dziedziną. Zwykłą
gosposia domowa mając klawiaturę przed sobą i ekran monitora nie zastanawia
się co jest w srodku, interesują ją tylko jaki jaki jest alfabet ewentualnie
czy klawiatura pozwala na korzystanie niepełnosprawnym.
("Wystarczylo zadac pytanie - czym lub jak wgrac nowszy bios. Ale chciales
blysnac i zakamuflowac swoja niewiedze podajac jakze gornolotne
stwierdzenie 'programator'. I teraz grupowicze maja wiedziec czy chodzi
ci o programowy (np. AwdFlash) czy sprzetowy programator ukladow").
Sznowny Kolego wcześniej zapodałem ,że jestem misiem o bardzo małym rozumku
i skumac tego nie mogę. Więc dywagacje tego typu proszę kierować w inne
rejony.
Klasyczna odpowiedz "nic prostszego jak wgrac bios ktory go obsluzy - bios
znajdz sobie sam (google.pl) - powodzenia." patrz (1).
Pozdrawiam
Nadal trudno znalezc dobrego fachowca czyli górnolotnie gościa w miarę
kumatego.