Re: USB HUB Iiyama H430 problem

Autor: Matijaz <mathias_at_NIE_SPAMUJ.irc.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 10:01:46 MET DST

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cc1j88$qmm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
USB i

> Tak powinno być. HUB jest zasilany z zasilacza monitora. Gdy
> ten się uśpi to dupa mokra.

OK, ale dlaczego po powrocie z suspenda urzadzenia nie sa ponownie
wykrywane, tylko xpek wyswietla jakis durny komunikat, ktorego i tak nie
mozna przeczytac, bo myszka padla i nie dal sie kliknac na pomoc chmurkowa w
tray'u ;P Dla mnie jest to ewidentny blad huba, badz oprogramowania, ktore
steruje tym hubem, poniewaz powinien on zainicjowac ponownie wszystkie
urzadzenia, ktore ma do siebie podpiete.