Mnożnik i ołówek

Autor: Publicon <publicon.usun.to_at_pf.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 06:46:20 MET DST

Witam,

Czy do usunięcia blokady mnożnika w Duronach wystarczy zwykły ołówek XB ?
Słuszałem wersje o "wywiewaniu grafitu przez wentylator i zalecaniu
stosowania glukonu. Ktoś jedzie stale na ołówku ? Poza tym... czy twardość
2B jest wystarczająca ? Przeprowadziłem pomiary rezystancji takich kresek i
wychodzi w najlepszym przypadku jakieś kilkanaście kOhm...

Publicon