American Army i Radeon9800

Autor: ArSo <arso_at_acn.waw.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 03:32:47 MET DST

Moze ktos sie orientuje ile powinienem miec mniej wiecej klatek w American
Army na athlonie 1.8xp 768ram radeon saphire 9800pro 256bit ? Wydaje mi sie
co najmniej dziwne ze mam okolo 20 fps srednio a czesto o wiele mniej na
takiej karcie. Z driverow probowalem najnowsze catalysty i omegi zarowno ze
starszym opengl jak i z nowym. Na wszystkich ~20fps w AA i to ze wszystkimi
detalami na ultra low lub powylaczanymi :/

--
ArSo  GG:651878
.sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?