Re: Połączenie ATI 9600 PRO z TV

Autor: PiXi <pixi_at_pixi.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 00:35:40 MET DST

kup pozadny kabel dobze ekranowany najlepiej
ekrany na zylach i otoczka ekranowa na calosci.
powinno chodzic dobze no i wtyki ciut lepszej jakosci.
ja mialem kabel 18m dobry, pozadny ( 10,80 z 1mb !) i wtyki
pozlacane okolo 16zl 1 szt. fakt troche to kosztuje ale jakosc !
na karcie ATI 9000 +tv sony
pozdrawiam
PiXi