Re: problem z instalacją Neo pod winxp

Autor: leffort <pol_at_localhost.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 00:11:04 MET DST

> Polecam infojlajn...:) Serio! Mi pomogli
Mi też pomogli. Potwierdzili moje przypuszczenia, że jest problem z
autoryzacją :). Jako ciekawostkę dodam, że wlazłem w panel sterowania a
potem w połączenia sieciowe i tam było połączenie z Neo to nie mogłem w
żaden sposób zobaczyć właściwości tego połączenia. Chyba ta dostarczona
na CD aplikacja tak świetnie to konfiguruje. Wziąłem, ofc, je usunąłem i
ręcznie skonfigurowałem i wtedy już mogłem dostać się do właściwości.
leffort