Re: ABIT BD7 II - Radiatror Na Chipsecie

Autor: kruger <krugerek_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 21:55:43 MET DST

Użytkownik "CYSTERNA++" <e_cysterna@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cc16hm$972$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam płytę ABIT BD7 II i mam problem bo odpadł mi radiator z chipsetu.
> Radiator ten trzyma sie na takim druciku, ktory mocowany jest w dwoch
> uszkach bedacych w płycie głównej. Jedno takie uszko oderwało się i teraz
> mam problem. Jak mam przymocować ten radiator ? Wystarczy przykleić go
> klejem termoprzewodzącym ?

Tak troszke OT, mi kiedys w asusie urwalo (troche za bardzo kombinowalem:P)
sie to plastikowe ucho na sockecie 370 (c900), i musialem radiator
przymocowac za pomoca mocnego sznurka. Szedl sobie ladnie od jednego ucha,
przez radioator, wokol kondensatorow, obudowy, zasilacza itp :P Patent ten
zyje do dzis, od 3 lat :>

--
Pozdrawiam, kruger