Re: jak uszkodzic dysk dla gwarancji ?

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 19:24:34 MET DST

Radek D wrote:
> No nie no jak ktoś zapyta się o instalkę Win XP to od razu NTG,
> a tu kolega zadał typowo hardwarowe pytanie a 80% odpowiedzi jest NTG.

nie jestem pewien czy specjalnie odpowiadasz na moją wiadomość czy
ogólnie na wątek :) na wszelki wypadek się wytłumaczę

w swoim poprzednim poście próbowałem wyrazić myśl, że oszukiwanie zwykle
jest dowodem nieucziwości, a nie głupoty, jak sugerowali koledzy Smoq i gg

i jeszcze koleś z nickiem 'IHS' i mailem 'jezus' z czymś takim wyjeżdża

> Mnie też cholernie ciekawi po co chce ten dysk rozwalić - widocznie ma
> jakiś powód - ale to już jego sprawa.

chce rozwalic dysk 'dla gwarancji'