Re: ABIT BD7 II - Radiatror Na Chipsecie

Autor: brop <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 18:46:04 MET DST

> Mam płytę ABIT BD7 II i mam problem bo odpadł mi radiator z chipsetu.
> Radiator ten trzyma sie na takim druciku, ktory mocowany jest w dwoch
> uszkach bedacych w płycie głównej. Jedno takie uszko oderwało się i teraz
> mam problem. Jak mam przymocować ten radiator ? Wystarczy przykleić go
> klejem termoprzewodzącym ?

Mialem ten sam problem z plyta ABIT BH7 i dodatkowo przez to spalila sie
grafika (zwarcie przez odpadniety radiator). Ja to dalem do serwisu i tam
podkleili radiator oraz ponownie zlutowali te uchwyty poniewarz ten drucik
mocujacy musi byc dobrze dosisniety gdyz sprawia opor. ABITY juz tak chyba
maja.
Pozdrawiam
Paweł