Re: Leadtek Winfast S320ii problem z trybem 3D

Autor: arturkus <arturkus_at_polbox.com>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 14:04:39 MET DST

> Moglbys powiedziec wiecej co sie dzieje? Artefakty, blad krytyczny reset?
> Jaka temp. ukladu badz pamieci? Na jaki AGP? x2 x4?

Dzieki za odpowiedz. Najczesciej (rozne zachowania) wywala niebieski
ekran z bledem petli (loop) i zrzutem pamieci (WinXP). Duzo zalezy od
sterownikow. Przy testach 3d przy uzyciu dxdiag czasami wiesza z czarnym
ekranem, czasami zmienia rozdzielczosc i test przechodzi, z tym ze ekran
jest calkowicie bialy, bez szescianu DirectX, natomiast przechodzi do
pytania, czy szescian byl widoczny. AGP probowalem zarowno x2 i x4. Bez
odpalania 3d wszystko smiga, gierki sie odpalaja bez najmniejszego
problemu. Z temperatura wydaje mi sie nie powinno byc problemow. Cos
jeszcze moge sprawdzic?

Znalazlem bios do tej karty, wgralem go, ale to byl najprawdopodobniej
ten sam, ktory mialem, pokazuje te sama wersje przy starcie
(10.27.1999), niestety nie moge namierzyc zadnej innej.