Re: Nowy Rad 9600PRO i... artefakty ?!:-(

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 13:30:15 MET DST

Thu, 1 Jul 2004 07:26:43 +0200, na pl.comp.pecet, BQB napisał(a):

> "Paulie" <pablonet@poczta.onet.pl> wrote in message

> Taki to juz urok wszyskich windowsow, on ich nie usunal, on je przeniosl do
> innych katalogow, i to nie wszystkie pliki. Jak beda to pliki (np od d3d)
> nowsze od tych w catalystach, to uzyje tych nowszych i wszystko sie bedzie
> kaszanic. BTW a czy masz artefakty juz w menu? Jak nie, to wylacz cos tam
> synchronize w opcjach grafiki - nie pamietam dokladnie, ale mialem tak w tej
> grze. Polecam archiwum pl.rec.gry.komputerowe i
> pl.rec.gry.komputerowe.sprzet

W menu nie ma artefaktów, tzn. ja w ogóle nie wiem czy to są artefakty-
-podłoga cała w grze mryga wielkimi trójkątami, czasem widać też małą
czarną szachownicę taką.
"synchronize"? nie widzę tam w opcjach :-(

A może ten pacz pomoże (pacz 1.2 nie pomógł)?:
http://www.codemasters.de/downloads/displayfiles.php?showdetails=6531

Ale boję się coś z nim robić bo tak piszą:

"""
WARNING: This safemode patch for IGI2: Covert Strike ("IGI2") is intended
for advanced computer users only.

If you are unable to play IGI2 or if you are experiencing critical
graphical issues then this executable may help you.

The executable works by changing DirectX settings in your computer's
registry related to graphical performance. While we have not encountered
any problems during testing, it might be possible that the changes made by
using safemode setting could cause problems with other games or
applications that you may be running.

Codemasters takes no responsibility and will not be liable for any loss or
damage caused by installing or using the IGI2 safemode patch on your
computer.
"""

... a ja w temacie rejestru zielony jestem; jak np wpiszę to do rejestru a
zaczną się chrzanić inne gry to jak wrócić do stanu sprzed tego wpisu?: