WinFast 2000XP Expert - królestwo za info

Autor: Big Jack <AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 13:15:42 MET DST

 Mam kartę TV Leadtek WinFast 2000XP Expert. Wszystko bardzo ładnie
chodzi z jednym małym ale... Z uporem godnym lepszej sprawy karta ta nie
może "wyłapać" z kablówki TVN, który w moim przypadku jest na
częstotliwości 159,25MHz. Przy programowaniu znajduje ten program, ale
przeskakuje go nie wciągając do listy programów. Myślałem, że jest to
wina słabego sygnału z kablówki, sprowadziłem magika od operatora,
sprawdził i wszystko jest OK. Chodziłem z tą kartą po ludziach w różnych
częściach miasta i wszędzie to samo. Już nie mam innego pomysłu jak
tylko ręczne wyedytowanie pliku, w którym są zapisane informacje o
częstotliwościach zaprogramowanych kanałów. Niestety do tej pory nie
znalazłem nic co by go przypominało. Dlatego zwracam się do Grupowiczów
(w szczególności użytkowników takiej samej karty) z prośbą o pomoc w
ustaleniu jaki plik za to odpowiada i jak mu "wcisnąć" ten TVN. Z góry
dzięki za pomoc.
Big Jack

--
     //////