Update biosu

Autor: Fidodido <fidodido_at_npnet.org>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 11:12:39 MET DST

Witam,
posiadam płytę ECS P6S5AT i przymierzam się do zakupu lepszego procesora
(Celeron Tualatin 1300Mhz). Niestety czeka mnie aktualizacja bios'u gdyż
ta płyta standardowo obsługuje procki ~1.1Ghz. Jednak na stronie ECS'a:
http://www.ecs.com.tw/download/p6s5at.htm
widnieje wpis:
P6S5AT PCB 1.X

I teraz moje pytanko - czy to pasuje do mojej płyty? (wydaje mi się, że
tak, bo innego p6s5at tam nie ma, ale wole się upewnić zanim zacznę
kombinować). Ma ktoś z was tą płytę i wykonywał update bios'u? Możecie
coś o tym powiedzieć?

Z góry dzięki.

--
system: Debian Sid on kernel: 2.6