problem z instalacją Neo pod winxp

Autor: leffort <pol_at_localhost.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 11:05:55 MET DST

Witam,
Potrzebuje szybkie informacji. Siostra ma problem z instalacją Neo pod
winxp wiec wybieram się jej pomóc, ale chciałbym się dowiedziec jak
najwiecej jesli sa jakies znane problemy.
Jesli chodzi o modem to jest to Speed Touch Alcatela. Mówi, że ma
komunikaty, że brakuje jej jakichś elementów sieci. Ponadto wiem, ze ten
  winxp jest bez zadnych łat i service packow. SP1 wlasnie sciągam, o
łatach antyblasterowych pamietam. Wziąć coś jeszcze? Zresztą nie wiem
czy te braki są powodem problemów z instalacją. bardzo bym prosił o
jakieś szybkie rady, bo niedlugo muszę wyjść. Mam nadzieje, ze to tylko
zwykle problemy laika komputerowego i nie bede musiał spedzic tam wielu
godzin.
Pozdrawiam. Paweł