Leadtek Winfast S320ii problem z trybem 3D

Autor: arturkus <arturkus_at_polbox.com>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 08:58:43 MET DST

Witam,

mam problem z uruchomieniem trybu 3d na mojej karcie graficznej Leadtek
Winfast S320ii pro. Na starszej plycie (FIC VA-503+ i AMD K6-2 533Mhz)
wszystko bylo ok. Teraz probuje uruchomic ja na ECS K7S5A (wgrany
najnowszy bios) i Athlonie 900Mhz. To samo sie dzieje na ECS K7VZM.

Probowalem zarowno na win98, jak i na winXP, objawy podobne (oczywiscie
na wielu roznych zestawach sterownikow), zmienialem zasilacze,
ograniczalem do minmum ilosc urzadzen. Inna karta graficzna na tych
plytach dziala ok. Spotkaliscie sie moze z podobnym problemem? Byc moze
jakis upgrade biosu karty (nie wiem skad sciagnac, na stronach
producenta juz nie ma).

--
Pozdrawiam, Artur