Jaki sprzęt do www na W98

Autor: Karol <karol_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 08:52:12 MET DST

Czesc
Dostałem za zadanie zakup używanego komputera dla rodziców (allegro). Zastanawiam
się, jakiej minimalnie klasy powinien być aby praca była w miarę komfortowa (system
Win98).

Zastosowanie:

- Przeglądanie stron www, ale na najnowszej wersji IE (żadnych zabytków typu IE 4.0
... dziury itp.)
- Poczta na Outlooku (najnowszym)
- Jakieś filmy
- mp3

Osobiście w domu używam do tego P100, ale to straaaszna mordęga (w pracy mam lepszy
:) .... zastanawiam się nad jakąś 500-tką, ale aktualnie na allegro jest tylko PII
300