Re: HP LaserJet Series II - Problem

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 22:37:03 MET DST

Witam

Mam serwisowke do tej drukarki ale nie mam jak udostepnic bo zajmuje 23 mega
:)/Fuser jak sama nazwa wskazuje jest to grzalka w prostym tlumaczeniu
utrwala pod wplywem temperatury toner na papierze.Raczej sie tego nie
wymienia, wiem ze mozna sprawdzic czy jest to faktycznie fuser ale trzeba
gdzies mierzyc omomierzem czyba ale juz zapomnialem i nie chce w blad
wprowadzac.Zacna to drukarka i warto naprawic, byc moze pasuje fuser od HP
IIIP.

Mirek