Dysk i bad sectors

Autor: Raph <neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 20:27:43 MET DST

Moja kuzynka ma dysk Samsunga SV0322A (3.2 GB). Dysk jest podzielony na
dwie partycje. Okazuje sie, ze na partycji systemowej sa bad sektory
(skanowanie dysku nie moze byc wykonane, bo wywala blad o fizycznym
uszkodzeniach czy cos w tym stylu). Moje pytanie jest takie - czy da
sie ten dysk jeszcze normalnie wykorzystac? Druga partycja dziala
wlasciwie bez problemu. Istnieje program, ktory by wykryl gdzie sa te
bledy na dysku i umozliwil uzywanie powierzchni tego hdd za miejscem
gdzie te bledy wystepuja? Mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi
chodzi;-).

--
 //Rafal "Raph" Grzegorek//**GSM: Heyah: 888... (permission required)
 E-mail: neo_n_wytnij@to.poczta.onet.pl**GG: 3307817**Tlen: raph007**