Re: stary ups

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 18:44:33 MET DST

Użytkownik "kondi" <kondi_fmwyciepto@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cbuj14$9s2$1@inews.gazeta.pl...

> hej
> mam pytanko, firma w której pracuję pozbywa sie staroci, mam mozliwosc
> wziecia sobie starego zasilacza ups orvaldi patriota 420. nie ma do nich
> zadnych dokumentow, wszystko jest bardzo stare hehs, ale ja takiego upsa
nie
> mam wcale, do tej pory korzystam po prostu z ochronnej listwy i tyle. czy
> jest wogole sens brania tego?

WItam

NIe jest to APC ale jak za darmo to warto przynajmniej jednostke podtrzyma
kilka minut po zaniku napiecia a i zasilacze maja w sobie duzo lepsze
zabezpieczenia niz szumnie zwane listwy zasilajace.Baterie duzo nie kosztuja
do niego tam siedzi chyba jeden 12V/7Ah lub dwa 6V/4Ah ale nie jestem pewien
dawno juz sie do tego modelu nie dobieralem.

Pozdrawiam
Mirek