Re: Nowy Rad 9600PRO i... artefakty ?!:-(

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 18:06:50 MET DST

Wed, 30 Jun 2004 17:56:27 +0200, na pl.comp.pecet, DeJotPe napisał(a):

> Użytkownik "Paulie" <pablonet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> radeon nie bedzie działał na forcewarach bo to stery do innego sprzetu.
> tak samo gf2 nie bedzie dzialal na catalystach bo to stery do ati. coś
> uninsatl sterowników Ci nie wyszedł, jak sobie nie mozesz dac rady to
> polecam format c: iinstalacje tylko catalystow.

Ze sterownikami robiłem wszystko dobrze! Przed wyjęciem GF odinstalowałem
wszystko NVidii i został sam VGA od XP. Po wsadzeniu Radka którego ładnie
wykrył zainstalowałem Catalysty. Jak zobaczyłem artefakty odinstalowałem
wszystko co pochodzi od ATI (bo też ten ATI panel) wsadziłem GF i nawet nie
musiałem już nic instalować bo w grze już artefaktów nie było!