maly duzy monitor

Autor: Dawid <deja_at_csk.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 15:00:28 MET DST

Jo mam cos takiego.

Lubie ogladac filmy DVD w duzym formacie ekranowym, a odtwarzacz mam tylko
na laptopie. Karta z tv-out wiec ja podlaczam tyle, ze odswierzanie nie
wyglada za pieknie. Efekt tak jakby ekran w polowie mi sie troche
rozjezdzal. Jak podpinam pod lapa monitor 17" to wogule wszystko siada:>
Jeszcze gorzej niz z tv-out. Laptop to procek 1GHz 256mb/ram i grafa chyba
tylko 8 albo 16mb. Czy przy takich parametrach sprzetowych da sie poprawic
jakosc tego obrazu? Gdzie lezy przyczyna tego rozjezdzania sie i lekkiego
przycinania?
ThX za informacje.