Re: hdd -- czy to prawda..

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 12:14:04 MET DST

MichalP wrote:

> Na dyskach > ~800 Mb formatowanie niskopoziomowe moze przprowadzic albo
> tylko producent, albo ktos, kto ma oprogramowanie od tego producenta
> pozwalajace taka operacje faktycznie wykonac (a z tym ciezko - kazdy dysk
> moze wymagac zupelnie innego programu)... a skoro ktos dostanie sie do
> talerzy na takim poziomie, to moze zrobic wszystko ...

odpowiedziales z nuta niepewnosci i suspensem.. :) i nie wiem, jak mam
traktowac swoje przypuszczenia, ze ktos, kto ma dysk np. ibm-a z badami
i sformatuje go na niskim poziomie programrm producenta DFT to bady
"znikna" i moze go sprzedac jako "100% sprawy, zadnych badow!".. czy tak
wlasnie moze byc?

pozdrawiam,
geos