Problem z bootem

Autor: borsuk <arhe_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 07:41:19 MET DST

    Witam,
Na ASUSie A7N8X-E Deluxe stoi mój komp, dysk Seagate Bar 120 SATA i dwa
napędy optyczne na IDE. Wszystko chodzi wporzo, do momentu kiedy podpiąłem
dodatkowy dysk na IDE. Po starcie wykrywane są wszystkie dyski, dochodzimy
do momentu "veryfing DMI pool data" i wyskakuje komunikat o "invalid" dysku
systemowymi i konieczności zamiany i wciśnięcia dowolnego klawisza. Po
wciśnięciu klawisza wszystko rusza dalej, system wstaje. Może mi ktoś
poradziś jak się tego pozbyć.

z góry dzięki

borsuk