Re: karta muzyczna a głośniki ??

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 02:56:17 MET DST

Użytkownik "cor" <cor@hotmail.com> napisał w wiadomości
news:cbsh0f$cvk$2@achot.icm.edu.pl...
> Mam płyte główną 865PE Neo2 (MS-6728 v1.X) ATX. karta muzyczna jest na
> płycie a zastanawiam się nad zakupem głośników Creatice Inspire 2,1 T2900
> LUB Inspire 5,1 P580 i nie wiem czy dzwięk będzie ok - w końcu lepszą
> okazałaby się karta Sounblaster - co radzicie ???

wedlug mnie to raczej nie ma sensu szalec, wiadomo ze jakos dzwieku w bardzo
duzym stopniu zalezy od rozmieszczenia glosnikow, pomieszczenia w ktorym
odsluchujesz. Jesli bedziesz wykorzystywal to tylko do gier to roznicy nie
uslyszysz. Natomiast w przypadku slucha plyt np. w formacie DTS inne
czynniki takie jakie wymienilem, beda mialy wiekszy wplyw na jakosc. Zreszta
dokupic karte zawsze mozesz, a kupiona sprzedac jest ciezko. Dlatego ja bym
kupil glosniki bez karty. ewentualnie pozycz od kogos jakiegos SB i sprawdz
czy slyszych roznice w jakosci czy nie

pozdrawiam
Tomek