Płyta ASROCK K7S41GX i Tuner Prolinka TV PRO

Autor: Sancho <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 20:34:13 MET DST

Witam Szanowne Grono Grupowiczów!

Złożyłem zestaw biurowy na ww. płycie z Duronem 1600, mam niestety problem z
uruchomieniem tunera Prolnika TV PRO na ww. płycie głownej (asrock k7s41gx).
Sterowniki i aplikacja instalują się bez problemów lecz w momencie
uruchomienia aplikacji do TV, na ekranie robi się krzaczasto, a następnie
zwiecha.
Dodam iż wyżej wymieniona płyta jest ze zintegrowaną grafiką.
Próbowałem z różnymi portami PCI (ma ich tylko dwa).
Proszę o pomoc?

Pozdrawiam