Re: problem z SB128 / W98SE - raz dzwiek jest, raz go nie ma

Autor: jaco <ja_at_hotmail.com>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 20:23:33 MET DST

> jak w temacie - dopiero co kupiona karta SB128,
> swiezo zainstalowany system 98SE. dzwiek jest.
> restart kompa - dzwieku nie ma. kolejny restart - cisza,
> restart - dzwiek ok

juz cos wiem, SB wspoldzieli przerwanie z czyms
co sie nazywa "IRQ holder for PCI steering'" czy jakos tak.
czy moze byc tak, ze ktore z urzadzen pierwsze zajmie
to przerwanie, to wygrywa, i jesli bedzie to ten
IRQ holder, to wtedy dzwieku nie ma?

PS. zadych konfliktow przerwan system nie wykazuje.

pozdro,

jaco

PPS. poniewaz SB niestety musi byc na tym
konfliktowym przerwaniu, nie wiem jak znalezc
to drugie urzadzenie (IRQ holder) zeby ewentualnie
zmienic mu ustawienia.
ktos wie gdzie ono sie znajduje?