Re: hp710c zasilacz

Autor: Tomasz`Hypnos` <hildskjalf_at_poczta.fmNOSPAM>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 18:42:54 MET DST

Użytkownik "Tomasz`Hypnos`" <hildskjalf@poczta.fmNOSPAM> napisał w
wiadomości news:cbs3pp$7i3$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Jakiej mocy i natezenia musi byc zasilacz do drukarki hp dj710c?

Jakby mogl ktos sprawdzic kto ma 710c co pisze z tylu na drukarce przy
gniezdzie wtyczki zasilacza. Bo ja zglupialem. U mnie pisze 18v 1.7a.

Szukam zasilacza do tej drukarki i jest nawet oryginalny hp(zgadza sie numer
ser. zasilacza z tym w instrukcji od hp) ale ma 18v i 1.1a na wyjsciu.

Sugerowac sie tym co pisze na tylniej sciance drukarki czy nie?

Pozdrawiam
Tomasz