Re: Epox 8RDA+ + Creative Inspire P580 5.1 / wrażenia

Autor: Andrzej <nickx_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 18:39:26 MET DST

Użytkownik "frey" napisał:

> Czy gry muszą obsługiwać jakies tam standardy 5.1?

Teraz to standard w grach.

> Czy w filmach z dzwiękiem nie kodowanycm w AC3,
> jest duza różnica: 2 głośniki vs. 6 głośników?

Teoretycznie sciezka audio w divx jest kodowana w mp3 lub ac3 albo w 'divx
audio' ale ten ostatni jest kiepski. Innych metod sam nie znam.
BTW nie zauwazylem zeby, program program odtwarzal audio z divixa tylko w
stereo. Uzywam V-playera i AC3 filter.

> Co z mp3? Winamp chyba nie jest przyzwyczajony
> do 5.1. Wydaje mi sie ze trzeba jakis plugin.

Nie trzeba dodatkowego plugina tylko trzeba go ustawic w opcjach winampa.
Bedziesz mial problem to pytaj.

> Jak z płytami audio odtwarzanymi z cdromu ?

Jak odtwarzacz obsluguje 5.1 to bedzie w 5.1 (przykladowy winamp) tak jak z
mp3.

--
-A&D-