Re: Test past termoprzewodzących...wierzyć to ??

Autor: Piotr <pionawro_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 18:14:35 MET DST

Wojtek W wrote:

Witam !
> Znalazłem taki oto test past termoprzewodzących
> http://www.neotec.pl/page.php?id=21
> jestem ciekaw jak odnosicie się do wyników czy nie wygląda to zbyt różowo ?
> Chodzi oczywiście o różnice miedzy najlepszą pastą a najgorsza.
>
> Czy AMD uznaje gwarancję przy użyciu past zawierających srebro ?

W pogoni za obnizaniem temperatury, tez nabylem arctic silver 5,
poprzednio mialem zwykla srebrowke. i temperatura na sokecie spadla o
okolo 2 stopnie, nizsza mialem tez temp rdzenia o okolo 3 stopnie,
zmniejszyla sie rowniez roznica pomiedzy stresem a idle, czyli
generalnie dobrze, jezeli to jest potrzebne bo u mnie temperatura i tak
daleka byla od maksymalnej, czy tez niebezpiecznej ( rdzen 58 stopni,
stres prime 95). A to tych testowych roznic dosyc daleko, tyle, ze ja
nie stosowalem zadnych przeliczen, ot pomiary zrobilem w jeden dzien
przy tej samej temp zewnetrznej.
pozdrawiam
Piotr
soltek sl-frn2-rl, barton 2500@3200