Re: dzielenie sygnalu z wyjscia na monitor...

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 13:38:16 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomoœci
news:cbre9t$eo8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Całkiem dobra porada :-) Szukałem jednak jakiegoœ komenatarza,
> w stylu: 'a tak sie nie da, b taki i taki dzielnik daje 'brudny' sygnał
> i na projektor to lepiej nie' - Ÿle trochę też pytanie zredagowałem.

Nie mialem urzadzen tego typu osobiscie aby zobaczyc jak pracuja, czesto
jednak ludziom ogladajacym monitory na wystawach sklepowych sprzedawcy
mowili ze sygnal idzie przez rozdzielacz VGA i obraz jest pogorszony i nie
nalezy sie sugerowac przy wyborze monitora.

Jednakze czesc opisow w sklepach (ktore znalazlem przez te google) pisza
wyraznie ze nie powoduje pogorszenia jakosci. Byc moze jest jakis bufor
cyfrowy ktore regeneruje sygnal na kazde wyjscie, wtedy faktycznie jakosc
obrazu bedzie bardzo dobra (no moze jeszcze zalezy od jakosci zastosowanych
podzespolow w takim rozdzielaczu). Nie wiem tez czy cena typu 249zl za
rozdzielacz na 2 vga to duzo (moze to te lepsze) bo sa tez i za 90zl (pewnie
jakies tandetne, byle by byl obraz widoczny).

mk