Re: Chieftec HPC-360-202 czy Mode Com ISO-450P ?

Autor: leo <got_at_no.email>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 10:43:18 MET DST

Michał Kwiatkowski wrote:

> sciaga to

> stopnie

moge sie mylic ale...
wiatrak na procku nawiewa (nie wciaga) powietrze na radiator. skoro
drugi wiatrak zasilacza wciaga powietrze, to takze wciaga to nawiewane
na procka powietrze i przez to temp. procesora jest wieksza

wydaje mi sie wiec ze dla zasilaczy dwuwiatrakowych najlepsza jest
wysoka obudowa (nie miditower) aby ten drugi wiatrak zasysal powietrze z
obudowy a nie znad procka

a co do wyboru zasilki - zdecydowanie Chieftec.