Re: Jakie najlepsze CD-R?

Autor: speedmaster <speedmaster1967BEZ_SPAMU_at_op.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 00:20:50 MET DST

Użytkownik "Krzysztof K." <kkuczyk@op.pl> napisał w wiadomości
news:RPYDc.142707$vP.70030@news.chello.at...

> Dziekuje.
> Moze jakies male uzasadnienie?
> Ile mniej wiecej kosztuja? ( 1 lub 50 sztuk)
>
> Uzasadnienie takie , że nie ważne kto firmuje płytę , ważne kto jest
producentem nośnika . W przypadku Verbatim Pastel Disc jest to Taiyo Yuden
Company Ltd. , w Łodzi w sklepie IDEAŁ mają po około 70 zł za 50 sztuk na
szpindlu . Nagrywam tylko na nich i zero problemów , po półtora roku od
nagrania skaner powierzchni w Speed Disk z pakietu Nero nie wykazuje
chociażby jednego żółtego sektoru , wszystkie zielone . Jak dla mnie są
the best !

--
pozdrawiam    >>>> speedmaster >>>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU