Re: Test past termoprzewodzących...wierzyć to ??

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 23:58:18 MET DST

Użytkownik "Wojtek W" <pawciowy@gmx.net> napisał w wiadomości
news:cbq359$752$1@inews.gazeta.pl...
> Witam !
> Znalazłem taki oto test past termoprzewodzących
> http://www.neotec.pl/page.php?id=21
> jestem ciekaw jak odnosicie się do wyników czy nie wygląda to zbyt różowo
?

Na dole tej strony masz link do źródła skąd ona pochodzi - kliknij i
poczytaj opinie ludzi na forum. Mają sporo racji z "dojściem" pasty.
A co do skuteczności past to coś w tym musi być, że najlepsze potrafią
znacznie obniżyć temp. proca - zobacz na www.angela.pl Tam też w opisach
past mówią, że poprawa może być spora. A może to tylko marketing? Sam nie
wiem, ale czekam na tych co sami testy robili. Dawajcie chopy!

> Zastanawiam się na inwestycją w OCZ Ultra 5, bo mój lekko podkręcony
> Barton coś się mocno grzeje na coolerze Artica i standardowej paście :-(

spróbuj i daj nam znać bośmy wszyscy ciekawi