Restart lub zwis - w czym jest przyczyna ?

Autor: Michał Kostrzewa <michal_kostrzewa_at_tenbit.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 22:44:16 MET DST

Witam!

Mam problem. Przy wlaczaniu kompa zaraz przed niebieska planasz powitalna
Win XP restartuje mi sie kom. A czasami zawiesza mi sie na tej planszy. RAM
jest ok, dyski tez, karta graficzna tez, wirusa nie ma na 100% Nie jest to
wina przegrzania bo procesor nawet nie zdarzy sie nagrzac. W czym tkwi
problem ? Pomozcie/doradzcie ! Bo ja nie mam pojecia.

Podrawiam,
Michal Kostrzewa