witam

Autor: bzik <bzikol_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 22:32:15 MET DST

tak wpadlem bo mam dobry humor i chcialem wiedziec czy istnieja na tej
grupie jakies reguly albo cos w tym stylu ?? poprostu bardzo mnie to smieszy
wiec jestem bardzo ciekaw :) a tak poza tym mam dwa problemy :) niedawno
dostalem komputer (moj pierwszy) i wszystko fajnie, wszystko mi kumpel
powiedzial ... ale ... nie wiem jak zmienic tapete w windowsie i co ktores
wlaczenie komputera pojawia sie taki zegar i zaras komputer sie restartuje
:/ mozecie cos pomoc ?? dziekuje i pozdrawiam :)

ps. kto jest kibicem euro 2004 i lubi koty :) a tak poza tym to na co
glosowaliscie przy UE - NA TAK CZY NA NIE :)