wpływ monitora na cerę

Autor: Monika <mona.n_at_vp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 21:44:37 MET DST

Witam bardzo gorąco grupowiczów!
Moje pytanie jest trochę nietypowe, nie wiem na jaką grupę napisać, ale mam
nadzieję że mi pomożecie.
Moja karta graficzna to NVIDA RIVA TNT2 Model 64 - czyli prawie już zabytek,
Mój monitor to: Samsung SyncMaster 753 DF - ma te kilka lat, ale według
testów w różnych gazetach jest bardzo dobry,
Na komputerku używam Windows XP i sterowników wbudowanych w system
operacyjny.
A problem jest taki, że jeżeli siedzę przed moim komputerkiem nawet dość
krótko, np. już ok. 0,5 godziny to dosłownie leje się ze mnie pot na twarzy.
Nie wiem czy to coś dzieje się z monitorem czy może coś innego?
Jeżeli jestem u koleżanki przy komputerze lub w kawiarence to takie zjawisko
nie ma miejsca. Dodam jeszcze że wcześniej nawet przy moim komputerku nigdy
takiego czegoś nie miałam.
Proszę poradźcie coś!
To wcale nie jest żart.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.