wtyczka od wlacznika zasilacza na plycie

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 20:27:06 MET DST

Witam,
Poprawcie mnie, jesli sie myle. Sposob wpiecia wtyczki (jej
orientacja) od wlacznika zasilania na obudowie w gniazdo na plycie
glownej nie ma znaczenia -- chodzi tylko o zamkniecie obwodu i w
zadane sposob nie wplywa na prace plyty.

Pytam dlatego, ze po wymianie plyty na nowa (awaria stwierdzona przez
serwis) komputer nie chce mi sie uruchamiac. Wszystkie podzespoly
sprawdzone, musze jeszcze sprawdzic zasilacz oraz sprawdzam po kolei
wszystkie podlaczenia... Oszalec mozna. Calosc powinna dzialac, a nie
dziala...
Tr